Van információja a cég munkakörnyezetéről? Milyen a légkör? Motiváló a fizetés? Más előnyöket is kínál? Milyen feltételeket kínálnak? Előre is köszönjük!
Account Management Specialist (French Speaking) - PRIMARILY REMOTE - BUDAPEST
Budapest
Érvényes eddig:: 11.03.2025
FULL_TIME
Hatáskörök:
Residence permit or EU citizenship
Highschool degree
Fluent French and English language skills
Relevant experience in customer service, particularly in subscription management, account maintenance, sales support, billing, or contract management, is an advantage
Collaborative, flexible, and dynamic personality
Strong and transparent communication skills
Capability to review, comprehend, and resolve complex issues
Exceptional attention to detail and adaptability in uncertain situation
Kiemelkedő kereseti lehetőséget
Stabil, kiszámítható munkahelyet
Átfogó betanulási programot
Törvényi szabályozásnál magasabb műszakpótlék
Kiemelkedő cafeteria csomag
Negyedéves, teljesítmény alapú bónusz
Vállalati egészségbiztosítás csomag
Önkéntes nyugdíjpénztár
Hiányzásmentes jutalom
Utazás támogatás, vállalati vidéki buszjáratok
Tanfolyamok
Több éves szakmai múlttal rendelkező csapat
Kulturális és egészségmegőrző programok
Hatáskörök:
A Keréktermékgyár gépparkjának elektromos karbantartása, ellenőrzése
Versenyképes jövedelem
Szállás
Éves vállalati prémium, 4 havonta kifizetve
Élet-, egészség- és balesetbiztosítás
Bejárási támogatás: Budapest közigazgatási határán kívülre + hétvégi hazautazás): tömegközlekedés: 86%, gépjármű: 25 Ft/km
Szakmai fejlődési lehetőség
Önálló, proaktív munkavégzés
Betanulási időszakot támogató környezet
Hatáskörök:
Forgácsoló gépek, berendezések rendeltetésszerű kezelése, kiszolgálása, lapka- és szerszámcserék, szükség esetén korrekció elvégzése és autonóm karbantartási feladatok elvégzése állagmegóvás céljából
Gyártási megrendelésben szereplő alkatrészek határidőre történő legyártása az utasítások és a Standard Work előírásai alapján
Munkadarab mérése, ellenőrzése az ellenőrzési tervben és hibakatalógusban előírtak alapján. 'Mérési jegyzőkönyvek, SPC lapok töltése
Forgácsoló gépek, berendezések és a területhez tartozó munkaeszközök meghibásodása esetén ANDON jelzés és a közvetlen felettes tájékoztatása
Rendezett munkakörnyezet kialakítása, a munkahelyi rend és tisztaság (5S) folyamatos fenntartása, balesetveszély esetén a közvetlen felettes tájékoztatása
Előírások és utasítások alapján NDNC terminál aktuális státusznak megfelelő adat ápolása, kezelése és a szükséges dokumentáció kitöltése, adminisztratív feladatok ellátása
A munkadarabok szakszerű és utasításban előírtak szerinti tárolása, sérülésmentesség biztosítása és anyagmozgatási feladatok ellátása
A gyártási megrendelésben előírt mérőeszközök rendelkezésre állásának ellenőrzése, sérülésmentes állapotának biztosítása, az előírt kalibrálások elvégzése
Minden olyan, jellegénél fogva a munkakörhöz tartozó feladat, amelynek ellátásával a munkavállalót a felettese vagy a munkáltatói jogkört gyakorló megbízza
Széleskörű technikai tapasztalat a Windows operációs rendszerekben (WIN10-11)
Microsoft toolok, technológiák ismerete (Intune, Defender, stb)
Gyakorlati tapasztalat a vírusvédelem, az endpoint security, az adaptív threat detection beállítása, a hoszt behatolásmegelőzés és a hoszt tűzfal terén
Security technológiák ismerete a modern endpoint platformokon (Windows, iOS, Android)
belüli integráció, konfiguráció és karbantartás (Windows és mobil eszközök, iOS és Android) → integráció, konfiguráció, karbantartás
Marketing tevékenységeink ellátása során online és offline kampányokat fogsz megtervezni és kivitelezni, miközben biztosítod cégünk egységes arculatát.
Előkészíted cégünk részvételét rendezvényeken és konferenciákon, és folyamatosan kapcsolatot tartasz ügynökségekkel és külső partnerekkel.
Kreatív és figyelemfelkeltő online, offline és social media tartalmakat készítesz, hogy mindig a legfrissebb és legizgalmasabb üzenetekkel érjük el a célközönségünket
Nyomon követed és elemzed a versenytársak piaci aktivitását, kezeled a marketing budget, valamint rendszeres riportokat és kimutatásokat készítesz.
Emellett kapcsolatot tartasz az egyes területek vezetőivel, feltérképezed és megvalósítod marketing igényeiket
Termelési folyamatok elemzése:A meglévő termelési folyamatok részletes vizsgálata és értékelése. Azonosítani a javítási lehetőségeket és hatékonyságnövelési intézkedéseket
Teljesítmény és minőség optimalizálása:A termelési folyamatok finomhangolása a maximális teljesítmény és minőség érdekében. Minőségellenőrzési rendszerek kidolgozása és fenntartása
Hatékonyság növelése: Hatékonyságnövelő technikák és módszerek alkalmazása. Idő- és költséghatékonyság biztosítása a termelési folyamatok során
Termelési folyamatok tervezése: Új termelési folyamatok kidolgozása és meglévők fejlesztése. Erőforrás-tervezés és kapacitásgazdálkodás
Baromfifeldolgozás irányítása és szervezése: A baromfifeldolgozás termelési folyamatainak napi szintű irányítása és szervezése. A technológiai előírások betartása és a termékminőség biztosítása
Vágóhídi technológia betartatása:A vágóhídi folyamatok szabályozása és ellenőrzése. A technológiai szabványok és előírások betartásának biztosítása
Élelmiszer biztonsági követelmények betartása:Az élelmiszerbiztonsági szabványoknak való megfelelés ellenőrzése. Megfelelő higiéniai és biztonsági protokollok bevezetése és fenntartása
Termelési célkitűzések és tervezési feladatok:A termeléshez kapcsolódó célkitűzések meghatározása és tervezése. A termelési folyamatok szervezése, irányítása, ellenőrzése és értékelése
Veszteségek és költségnövelő tényezők vizsgálata:A termelési veszteségek és költségnövelő tényezők azonosítása. Gazdasági mutatók alakulásának vizsgálata és a hatékony intézkedések kialakítása
Gazdaságos és takarékos termelés megvalósítása:Intézkedések kialakítása a termelés gazdaságos és takarékos megvalósítására. A termelési költségek optimalizálása és a gazdaságossági célok elérése
Polish Speaking Junior Credit Control Associate - HYBRID - BUDAPEST
Budapest
lejárt: 06.12.2024
FULL_TIME
Hatáskörök:
Fluent in English and in Polish
Any kind of university degree or a diploma from an economics-focused high school
Internship, student job experience, or less than 1 year of full-time experience in Customer Service (order management, O2C...et.) / cash collection/ credit control/finance)
Capable of handling complex situations
Able to balance both customer and business priorities simultaneously
Able to deliver and shares high-quality information within tight deadlines
Környezetvédelmi, mérnöki vagy fenntarthatósági egyetemi diploma
Min. 3 év tapasztalatkörnyezetgazdálkodásban vagykörnyezetvédelmi jogszabályok terén
Releváns tudás az életciklus-szén-dioxid-értékelés, a klímakockázat-kezelés, és a nagyszabású portfóliók dekarbonizációs ütemtervének kidolgozása terén
Tapasztalat szén-dioxid-számításokkal, vállalati fenntarthatósággal vagy ESG jelentésekkel kapcsolatban
ESG keretrendszerek ismerete(fenntarthatósági kockázatok azonosítása, értékelése és kezelése)
Európai ESG szabályozásokés az EU Zöld Megállapodásához kapcsolódó jogszabályok ismerete
ESG vagy fenntarthatósági tanúsítvány előnyt jelent
Megújuló energia szektorban szerzett tapasztalat előnyt jelent
Feladataid közé tartozik majd az energiahatékonysági beruházásokhoz kapcsolódó auditok teljes körű lebonyolítása, ami magában foglalja az ügyfeleinknél végzett energiafelhasználás részletes felmérését, az energetikai rendszerek alapos elemzését és a hatékonysági javítási lehetőségek azonosítását
Ezen túlmenően az auditok során szerzett információk alapján energetikai tanúsítványokat készítesz, amelyek segítenek ügyfeleinknek megfelelni a jogszabályi előírásoknak és elérni energiahatékonysági céljaikat
Szorosan együttműködsz majd a projektekben részt vevő kollégákkal, valamint az ügyfelekkel annak érdekében, hogy biztosítsd a hatékonyon kommunikációt és a projekteket sikeres megvalósulását
Hetente egy alkalommal legyél jelen személyesen a budapesti irodánkban, hogy részese legyél a megbeszéléseknek és egyeztetéseknek
Szakértelmedet és lelkesedésedet versenyképes juttatási csomaggal honoráljuk.
Lehetőség heti 1 nap home office-ban történő munkavégzésre;
Változatos és sokszínű feladatokon keresztül bővítheted szakmai tapasztalatodat.
Mobil telefont és laptopot is biztosítunk.
Archivált hirdetések
Archivált hirdetések
Elektromos karbantartási technikus - GYÖNGYÖSHALÁSZ
Gyöngyöshalász
lejárt: 27.11.2024
FULL_TIME
Archivált hirdetések
Archivált hirdetések
Projectmanager/Key account manager (energetikai szektor) - Országos
Budapest
lejárt: 27.11.2024
FULL_TIME
Hatáskörök:
Kapcsolatok kiépítése és kialakítása a hazai települések önkormányzataival, biztosítva az energiahatékonysági projektek sikeres megvalósulását;
A kulcs ügyfelek tájékoztatása energiahatékonysági pályázati lehetőségekről, valamint kommunikációs kapocs szerepének betöltése az egyes projektekben részvevő felek között;
Kapcsolattartás pályázatíró cégekkel és a hatékony információ áramlás biztosítása;
Tárgyalások lebonyolítása, együttműködési feltételek és az ajánlatok kidolgozás, valamint a szerződések megkötése;
Riportok és kimutatások készítése a határidők betartásával;
Hetente egy alkalommal személyes jelenlét a budapesti irodában és részvétel a megbeszéléseken
Marketing tevékenységeink ellátása során online és offline kampányokat fogsz megtervezni és kivitelezni, miközben biztosítod cégünk egységes arculatát
Előkészíted cégünk részvételét rendezvényeken és konferenciákon, és folyamatosan kapcsolatot tartasz ügynökségekkel és külső partnerekkel
Kreatív és figyelemfelkeltő online, offline és social media tartalmakat készítesz, hogy mindig a legfrissebb és legizgalmasabb üzenetekkel érjük el a célközönségünket
Nyomon követed és elemzed a versenytársak piaci aktivitását, kezeled a marketing budget, valamint rendszeres riportokat és kimutatásokat készítesz
Emellett kapcsolatot tartasz az egyes területek vezetőivel, feltérképezed és megvalósítod marketing igényeiket
Gazdasági folyamatok nyomon követése:Az üzletághoz tartozó projektek gazdasági folyamatainak nyomon követése
Projektkontrolling: Felelős leszel a hozzád tartozó projektek üzleti területének pénzügyi mutatóinak folyamatos ellenőrzéséért, projekt költségek kalkulációjáért, kockázatelemzések készítéséért, követelésmenedzsmentért stb
Adatszolgáltatás:Adatok elemzése a vezetőség számára
Zárási feladatok:Részt veszel az üzleti terület havi, negyedéves és éves pénzügyi zárási feladataiban
Részvétel nemzetközi projektekben:Aktívan részt veszel nemzetközi projektekben, gazdasági és pénzügyi szempontból támogatva azokat
Kalkulációk és elemzések:Kalkulációkat végzel ajánlatokhoz és megrendelésekhez, valamint elvégzed azok gazdasági elemzését
Szerződéskötés:Ellenőrzöd a szerződések gazdasági tartalmát, biztosítva a pénzügyi feltételek helyes teljesítését
Pénzügyi-számviteli feladatok: Elvégzed és felügyeled a pénzügyi-számviteli feladatokat az aktuális szabályozásoknak megfelelően
Projekt adminisztráció: Gondoskodsz a projektekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok precíz elvégzéséről
Egyeztetések:Rendszeresen egyeztetsz a központi osztályokkal, hogy a projektek gazdasági kérdései gördülékenyen menjenek
Kommunikáció: Hatékonyan kommunikálsz külső és belső partnerekkel, angol és/vagy német nyelven
Villamosmérnöki, elektronikai vagy mechatronikai területen szerzett szakképzettség,
Legalább 1 év releváns szakmai tapasztalat az elektrotechnika területén
Archivált hirdetések
Archivált hirdetések
Project koordinátor - Dél-Dunántúl
Baranya
lejárt: 25.11.2024
FULL_TIME
Hatáskörök:
Az energetikai beruházások kapcsán keletkező lakossági projektek teljeskörű kezelése
Project koordinátorként fontos szerepet fogsz betölteni a kapcsolattartásban, amely magába foglalja az önkormányzatokkal, kivitelezővel és a központtal való folyamatos egyeztetést és a hatékony információáramlás biztosítását
Felelős leszel a projektekhez kapcsolódó anyagbeszerzésekért, valamint a kivitelezési munkák koordinálásáért
Hatáskörödbe tartozik majd a határidők, valamint a szerződések betartása és betartatása a projektekben résztvevő valamennyi szereplővel
Ezenkívül a projektek végrehajtásához kapcsolódó adminisztrációs feladataid is lesznek, mint riportok és kimutatások készítése, dokumentumok kezelése, adatbázis karbantartás és a leadek feldolgozása, szerződések kezelése
Az energetikai beruházások kapcsán keletkező lakossági projektek teljeskörű kezelése
Project koordinátorként fontos szerepet fogsz betölteni a kapcsolattartásban, amely magába foglalja az önkormányzatokkal, kivitelezővel és a központtal való folyamatos egyeztetést és a hatékony információáramlás biztosítását
Felelős leszel a projektekhez kapcsolódó anyagbeszerzésekért, valamint a kivitelezési munkák koordinálásáért
Hatáskörödbe tartozik majd a határidők, valamint a szerződések betartása és betartatása a projektekben résztvevő valamennyi szereplővel
Ezenkívül a projektek végrehajtásához kapcsolódó adminisztrációs feladataid is lesznek, mint riportok és kimutatások készítése, dokumentumok kezelése, adatbázis karbantartás és a leadek feldolgozása, szerződések kezelése